Časté dotazy

Co vše potřebuji k registraci?

  • 1) email
  • 2) heslo
  • 3) Vaše tel. číslo (aby Vás kurýr mohl kontaktovat, až přiveze nákup)
  • 4) Vaše jméno
  • 5) Vaše příjmení

Jak je můj nákup vybírán a zabalen?
  • Vybíráme vždy zboží s co nejdelší dobou trvanlivosti a jen ty nejkvalitnější produkty
  • Váš nákup je poté pečlivě zabalen do krabice. Používáme také vzduchové výplňové polštářky a bublinkovou fólii pro větší bezpečí Vašeho nákupu.    
Co jsou kredity a k čemu slouží? A jak je získám?
  • Kredity jsou peníze v elektronické podobě 1 kredit = 1 Kč.
  • Při nákupu můžete uplatnit kredity jako slevu.
  • Pokud bude s Vaší objednávkou nějaký problém, vrátíme Vám peníze zpět na bankovní účet nebo Vám připíšeme na Váš zákaznický účet kredity v hodnotě chybějící/reklamované položky. Vše záleží na domluvě. V takových případech kontaktujte naši zákaznickou linku +420 775 776 888 nebo napište na náš e-mail zakaznici@supsup.cz .
Mohu si něco změnit v objednávce po potvrzení objednávky?
  • Pokud budete chtít na Vaší objednávce něco změnit (např. přidat položku nebo změnit položku atd.) - kontaktujte neprodleně naši zákaznickou linku +420 775 776 888 nebo nám napište na náš e-mail zakaznici@supsup.cz .                                   
Platba objednávky
  • Platební kartou on-line (Doporučujeme – rychlé a bezpečné)
  • Bankovním převodem
    Objednávku je možné uhradit běžným bezhotovostním převodem na náš bankovní účet vedený u Fio banky. Jako variabilní symbol použijte číslo objednávky a zadejte přesnou částku nákupu. Objednávku lze odeslat až po naběhnutí platby na náš účet. Platbu doporučujeme zaslat ihned po přijetí automatického potvrzení objednávky. Za úhradu převodem předem neúčtujeme žádný poplatek, Vaše banka však může účtovat poplatek za odeslání platby dle jejího poplatkového sazebníku.
    FIO Banka 2301842470/2010
  • Dobírkou (při vyzvednutí zásilky)                                                                                                                                                                                    
K čemu slouží pole „poznámka k objednávce“?
  • Zde můžete psát přesnější instrukce, připomínky či informace pro nás k Vaší objednávce.
Kde najdu účtenku k nákupu?
  • Účtenka budete mít přibalenou k objednávce. Na Vašem zákaznickém účtu naleznete dodací list ve formátu pdf.
Zrušení / změna objednávky
  • V případě, že budete chtít zrušit objednávku nebo v ní něco změnit, kontaktujte naši zákaznickou linku +420 775 776 888 nebo nám napište e-mail na zakaznici@supsup.cz .
Náhrada zboží
  • Pokud dojde k tomu, že nebudeme mít skladem některé z produktů z Vaší objednávky, budeme Vás o tom informovat během přípravy objednávky. Současně se s Vámi budeme snažit domluvit na náhradě (alternativě). Jestliže se na alternativě nedomluvíme, připíšeme Vám kredity za chybějící zboží na Váš zákaznický účet nebo Vám vrátíme peníze zpět na Váš bankovní účet. (Vrácení peněz na b.ú. a ve formě kreditů na Váš zákaznický účet platí pouze v případě, že jste zaplatil předem)
Reklamace
  • V případě, že nebudete spokojeni s doručeným zbožím, prosím kontaktujte naši zákaznickou linku +420 775 776 888 nebo nám napište na e-mail zakaznici@supsup.cz.
  • Můžete také použít online chat s podporou na našich webových stránkách.
  • Pokud bude s Vaší objednávkou nějaký problém, vrátíme Vám peníze zpět na bankovní účet nebo Vám připíšeme na Váš zákaznický účet kredity v hodnotě chybějící/reklamované položky. Vše záleží na domluvě. V takových případech kontaktujte naši zákaznickou linku +420 775 776 888 nebo napište na náš e-mail zakaznici@supsup.cz .